Do nášho stále sa rozrastajúceho tímu hľadáme šikovného kandidáta / kandidátku na pozíciu Recruitera | Konzultanta. Sme úspešná personálna agentúra s dominantným postavením na regionálnom trhu, významnými klientmi, špičkovým know how a príjemným kolektívom.

Povolanie konzultanta je veľmi zaujímavá a rôznorodá práca. Je to kombinácia projektového manažéra, marketéra, account manažéra a recruitera (náborára). Každý konzultant sa stará o pridelených klientov a po zaučení samostatne vedie a realizuje jednotlivé projekty.

Hlavnou úlohou Konzultanta | Recruitera je vyhľadávanie a výber relevantných zamestnancov na rôzne pracovné pozície pre a podľa požiadaviek klientov.

Vieme si na tejto pozícii predstaviť skúseného recruitera, ale tiež kandidáta so skúsenosťami z iných pracovných pozícií a odvetví. Pri výbere kandidátov na pozíciu Konzultanta | Recruitera sú pre nás zaujímavé predchádzajúce z oblasti manažmentu, administratívy, obchodu, marketingu, technických oblastí, ekonomiky a financií alebo ľudských zdrojov. Alebo ich kombinácia.

Dôležité know-how, best practices vieme odovzdať a vybraného kandidáta zaškoliť a všetko potrebné naučiť. V prípade absencie totožnej predchádzajúcej skúsenosti nový kolega dostane dostatočné zaučenie (spolupráca s konzultantmi na prebiehajúcich projektoch, workshopy, mentoring, koučing).

Typické činnosti

  • Analyzovanie obsadzovaných pracovných miest, získavanie podkladov pre personálny marketing a prípravu pracovnej ponuky, vytváranie a inzerovanie pracovných ponúk;
  • Vytvorenie plánu vyhľadávania a výberu zvolenie najvhodnejšej formy hľadania a výberu uchádzačov na konkrétnu pracovnú pozíciu;
  • Hľadanie ciest a spôsobov ako zacieliť, osloviť a zaujať vhodných uchádzačov;
  • Selektovanie a posudzovanie životopisov kandidátov;
  • Organizovanie a samostatné vedenie výberových pohovorov s kandidátmi;
  • Hodnotenie kandidátov z osobnostnej i profesijnej stránky a ich následné odporúčanie klientom;
  • Poskytovanie konzultácií a poradenstva klientom a uchádzačom o prácu;
  • Jednanie na úrovni manažmentu a majiteľov firiem, pravidelné komunikovanie so zverenými klientmi a udržiavanie vzťahov;

Prečo pracovať pre nás

  • Práca v spoločnosti kde sa môžete realizovať a rozvíjať vlastný potenciál
  • Práca v dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti
  • Príjemné pracovné prostredie a dobrý kolektív
  • Odborné a osobnostné vzdelávanie, Špičkové know how
  • Možnosť realizovať sa v budúcnosti aj v iných sofistikovaných poradenských riešeniach a projektoch
  • Spolupodieľanie sa na budovaní firmy
  • Realizácia vlastných projektov
  • Notebook a mobil aj na súkromné účely
  • Možnosť osobne aj odborne rásť
  • Motivačné platové ohodnotenie
  • Flexibilný pracovný čas
  • Firemné akcie
  • Ďalšie benefity podľa dohody

Hľadáme človeka, ktorý

  • Si vie efektívne riadiť a organizovať vlastnú prácu;
  • Zameriava sa na podstatné veci;
  • Je orientovaný na cieľ;
  • Vie komunikovať s rôznymi typmi klientov a uchádzačov na úrovni, profesionálne a „narovinu“;
  • Hľadá cesty ako sa veci spraviť dajú;

Znalosť cudzieho jazyka (AJ alebo NJ) berieme ako výhodu, avšak nie ako vylučovacie kritérium.

Miesto práce: Banská Bystrica
Dátum nástupu: Február / Marec 2018 alebo dohodou

Ak máte záujem rozšíriť náš tím a pracovať s nami, budeme radi ak nám pošlete Vaše CV na adresu cv@trigon-consulting.sk. Radi sa s Vami stretneme na osobnom pohovore.

Menu