Do nášho stále sa rozrastajúceho tímu hľadáme šikovného kandidáta / kandidátku na pozíciu Recruitera | Konzultanta. Sme úspešná personálna agentúra s dominantným postavením na regionálnom trhu, významnými klientmi, špičkovým know how a príjemným kolektívom.
Povolanie konzultanta je veľmi zaujímavá a rôznorodá práca. Je to kombinácia projektového manažéra, marketéra, account manažéra a recruitera (náborára). Každý konzultant sa stará o pridelených klientov a po zaučení samostatne vedie a realizuje jednotlivé projekty.
Hlavnou úlohou Konzultanta | Recruitera je vyhľadávanie a výber relevantných zamestnancov na rôzne pracovné pozície pre a podľa požiadaviek klientov.
Vieme si na tejto pozícii predstaviť skúseného recruitera, ale tiež kandidáta so skúsenosťami z iných pracovných pozícií a odvetví. Pri výbere kandidátov na pozíciu Konzultanta | Recruitera sú pre nás zaujímavé predchádzajúce z oblasti manažmentu, administratívy, obchodu, marketingu, technických oblastí, ekonomiky a financií alebo ľudských zdrojov. Alebo ich kombinácia.
Dôležité know-how, best practices vieme odovzdať a vybraného kandidáta zaškoliť a všetko potrebné naučiť. V prípade absencie totožnej predchádzajúcej skúsenosti nový kolega dostane dostatočné zaučenie (spolupráca s konzultantmi na prebiehajúcich projektoch, workshopy, mentoring, koučing).
Typické činnosti
- Analyzovanie obsadzovaných pracovných miest, získavanie podkladov pre personálny marketing a prípravu pracovnej ponuky, vytváranie a inzerovanie pracovných ponúk;
- Vytvorenie plánu vyhľadávania a výberu zvolenie najvhodnejšej formy hľadania a výberu uchádzačov na konkrétnu pracovnú pozíciu;
- Hľadanie ciest a spôsobov ako zacieliť, osloviť a zaujať vhodných uchádzačov;
- Selektovanie a posudzovanie životopisov kandidátov;
- Organizovanie a samostatné vedenie výberových pohovorov s kandidátmi;
- Hodnotenie kandidátov z osobnostnej i profesijnej stránky a ich následné odporúčanie klientom;
- Poskytovanie konzultácií a poradenstva klientom a uchádzačom o prácu;
- Jednanie na úrovni manažmentu a majiteľov firiem, pravidelné komunikovanie so zverenými klientmi a udržiavanie vzťahov;
Prečo pracovať pre nás
- Práca v spoločnosti kde sa môžete realizovať a rozvíjať vlastný potenciál
- Práca v dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti
- Príjemné pracovné prostredie a dobrý kolektív
- Odborné a osobnostné vzdelávanie, Špičkové know how
- Možnosť realizovať sa v budúcnosti aj v iných sofistikovaných poradenských riešeniach a projektoch
- Spolupodieľanie sa na budovaní firmy
- Realizácia vlastných projektov
- Notebook a mobil aj na súkromné účely
- Možnosť osobne aj odborne rásť
- Motivačné platové ohodnotenie
- Flexibilný pracovný čas
- Firemné akcie
- Ďalšie benefity podľa dohody
Hľadáme človeka, ktorý
- Si vie efektívne riadiť a organizovať vlastnú prácu;
- Zameriava sa na podstatné veci;
- Je orientovaný na cieľ;
- Vie komunikovať s rôznymi typmi klientov a uchádzačov na úrovni, profesionálne a „narovinu“;
- Hľadá cesty ako sa veci spraviť dajú;
Znalosť cudzieho jazyka (AJ alebo NJ) berieme ako výhodu, avšak nie ako vylučovacie kritérium.
Miesto práce: Banská Bystrica
Dátum nástupu: Február / Marec 2018 alebo dohodou