Hľadáme šikovnú kandidátku na pozíciu Výkonnej asistentky do našej personálnej agentúry. Sme malá, rýchlo sa rozvíjajúca spoločnosť a potrebujeme do svojho tímu nového kolegu / kolegyňu, ktorá nám komplexne zabezpečí po organizačno – administratívnej stránke chod firmy.
Hľadáme kandidáta / kandidátku, ktorá bude silnou podporou nielen pre vedenie spoločnosti, ale aj pre kolegov obchodníkov a konzultantov v oblastiach administratívy, plánovania, time manažmentu a operatívnej organizácie všetkého potrebného.
Typické činnosti
- Komplexné vybavovanie administratívnej agendy a operatívne zabezpečovanie činností (úloh) podľa potrieb vedenia spoločnosti (dochádzka, sumarizácia podkladov pre účtovníctvo, vedenie a archivovanie obchodnej agendy a ďalších bežných písomných materiálov, vybavovanie korešpondencie, cestovné príkazy, v prípade potreby vybavenie potrebných náležitostí s úradmi a inštitúciami);
- Podpora pri zavádzaní nových projektov a služieb, príprava administratívnych podkladov potrebných pre projekty podľa požiadaviek vedenia;
- Participácia na spracúvaní procesov, zefektívňovanie chodu a fungovania firmy;
- Organizovanie pohovorov konzultantov (kontaktovanie uchádzačov, pozývanie na osobné pohovory);
- Zabezpečenie kancelárskeho spotrebného materiálu a základných prostriedkov potrebných pre chod kancelárie;
- Podieľanie sa prípadne zabezpečenie / zastrešenie nákupu (vyhľadávanie dodávateľov, porovnanie cien, výber dodávateľov napr. pre kancelárske potreby a vybavenie, darčekové predmety, služby pre obchod, marketing);
- Podpora pre obchod (Vyhľadávanie a rešeršovanie kontaktov za účelom tvorby a aktualizácie databázy, príprava podkladov pre obchodné stretnutia);
Prečo pracovať pre nás
- Práca v spoločnosti kde sa môžete realizovať a rozvíjať vlastný potenciál
- Práca v dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti
- Príjemné pracovné prostredie a dobrý kolektív
- Odborné a osobnostné vzdelávanie
- Možnosť osobne aj odborne rásť
- V prípade záujmu možnosť realizovať sa a rozvíjať sa aj v odborných oblastiach týkajúcich sa ľudských zdrojov, procesov, manažmentu a riadenia firmy
- Firemné akcie
- Ďalšie benefity podľa dohody
Hľadáme kandidáta / kandidátku ktorá
- Má skúsenosti na pozícii výkonnej asistentky a vie čo daná práca vyžaduje a obnáša
- Hľadá zaujímavú a rôznorodú pracovnú príležitosť v mladom kolektíve
- Vie organizovať seba aj iných; efektívne si riadiť čas ako aj organizovať a plánovať veci pre iných
- Má vysoké pracovné nasadenie, aktívne sa chytí vecí, ktoré vidí, že treba spraviť;
- Hravo zvláda prácu na PC v prostredí tabuľkových procesorov a textových procesorov (Word, Excel)
- Je zodpovedná, spoľahlivá, samostatne mysliaca a vie vystihnúť čo je dôležité
VP a znalosť cudzieho jazyka (AJ alebo NJ) berieme ako výhodu, avšak nie ako vylučovacie kritérium.
Miesto práce: Banská Bystrica
Dátum nástupu: Február / Marec 2016 alebo dohodou