Hľadáme šikovnú kandidátku na pozíciu Výkonnej asistentky do našej personálnej agentúry. Sme malá, rýchlo sa rozvíjajúca spoločnosť a potrebujeme do svojho tímu nového kolegu / kolegyňu, ktorá nám komplexne zabezpečí po organizačno – administratívnej stránke chod firmy.

Hľadáme kandidáta / kandidátku, ktorá bude silnou podporou nielen pre vedenie spoločnosti, ale aj pre kolegov obchodníkov a konzultantov v oblastiach administratívy, plánovania, time manažmentu a operatívnej organizácie všetkého potrebného.

Typické činnosti

  • Komplexné vybavovanie administratívnej agendy a operatívne zabezpečovanie činností (úloh) podľa potrieb vedenia spoločnosti (dochádzka, sumarizácia podkladov pre účtovníctvo, vedenie a archivovanie obchodnej agendy a ďalších bežných písomných materiálov, vybavovanie korešpondencie, cestovné príkazy, v prípade potreby vybavenie potrebných náležitostí s úradmi a inštitúciami);
  • Podpora pri zavádzaní nových projektov a služieb, príprava administratívnych podkladov potrebných pre projekty podľa požiadaviek vedenia;
  • Participácia na spracúvaní procesov, zefektívňovanie chodu a fungovania firmy;
  • Organizovanie pohovorov konzultantov (kontaktovanie uchádzačov, pozývanie na osobné pohovory);
  • Zabezpečenie kancelárskeho spotrebného materiálu a základných prostriedkov potrebných pre chod kancelárie;
  • Podieľanie sa prípadne zabezpečenie / zastrešenie nákupu (vyhľadávanie dodávateľov, porovnanie cien, výber dodávateľov napr. pre kancelárske potreby a vybavenie, darčekové predmety, služby pre obchod, marketing);
  • Podpora pre obchod (Vyhľadávanie a rešeršovanie kontaktov za účelom tvorby a aktualizácie databázy, príprava podkladov pre obchodné stretnutia);

Prečo pracovať pre nás

  • Práca v spoločnosti kde sa môžete realizovať a rozvíjať vlastný potenciál
  • Práca v dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti
  • Príjemné pracovné prostredie a dobrý kolektív
  • Odborné a osobnostné vzdelávanie
  • Možnosť osobne aj odborne rásť
  • V prípade záujmu možnosť realizovať sa a rozvíjať sa aj v odborných oblastiach týkajúcich sa ľudských zdrojov, procesov, manažmentu a riadenia firmy
  • Firemné akcie
  • Ďalšie benefity podľa dohody

Hľadáme kandidáta / kandidátku ktorá

  • Má skúsenosti na pozícii výkonnej asistentky a vie čo daná práca vyžaduje a obnáša
  • Hľadá zaujímavú a rôznorodú pracovnú príležitosť v mladom kolektíve
  • Vie organizovať seba aj iných; efektívne si riadiť čas ako aj organizovať a plánovať veci pre iných
  • Má vysoké pracovné nasadenie, aktívne sa chytí vecí, ktoré vidí, že treba spraviť;
  • Hravo zvláda prácu na PC v prostredí tabuľkových procesorov a textových procesorov (Word, Excel)
  • Je zodpovedná, spoľahlivá, samostatne mysliaca a vie vystihnúť čo je dôležité

VP a znalosť cudzieho jazyka (AJ alebo NJ) berieme ako výhodu, avšak nie ako vylučovacie kritérium.

Miesto práce: Banská Bystrica
Dátum nástupu: Február / Marec 2016 alebo dohodou

Ak máte záujem rozšíriť náš tím a pracovať s nami, budeme radi ak nám pošlete Vaše CV na adresu cv@trigon-consulting.sk. Radi sa s Vami stretneme na osobnom pohovore.

Menu