Finančný manažér M/Ž
Lokalita
Nástup
Typ
Priemerný plat
O pracovnej pozícií
Hľadáte výzvu, ktorá posunie vašu kariéru na vyššiu úroveň? Pripojte sa k dynamickému tímu ako Finančný manažér a staňte sa kľúčovým hráčom v strategickom rozhodovaní spoločnosti.
Našim klientom je spoločnosť, ktorá pôsobí na trhu už takmer 20 rokov a svoje činnosti neustále rozširuje najmä v oblasti podnikového poradenstva, rozvoja a správy nehnuteľností, účtovníctva a daní. Spoločnosť patrí do skupiny viacerých firiem.
Hľadáme skúseného a dynamického Finančného manažéra, ktorý bude zodpovedný za riadenie všetkých finančných operácií v spoločnosti. Kandidát na tejto pozícii bude mať priamy vplyv na strategické rozhodovanie a dizajn finančných procesov.
Ideálny kandidát je taký, ktorý dokáže premeniť čísla na príležitosti, dokáže vidieť “za roh” a vytvárať dlhodobé stratégie pre udržateľný rast a úspech spoločnosti.
Ako finančný manažér budete mať priamy vplyv na budúcnosť spoločnosti. Budete zodpovedať za komplexné finančné riadenie, hľadanie inovatívnych riešení na a dosahovanie obchodných cieľov. Vaša práca nebude len o číslach, ale o prinášaní hodnôt, ktoré budú formovať stratégiu a dlhodobý úspech.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
- vedenie a manažovanie účtovného oddelenia a ekonomickej agendy skupiny firiem
- kontrola účtovného oddelenia
- schvaľovanie účtovných výkazov, daňových priznaní, ročných závierok a iné.
- aktívna spolupráca s externým auditorom a štátnymi inštitúciami
- manažovanie záväzkov a ich schvaľovanie
- riadenie cash – flow
- spracovanie finančných ročných plánov pre skupinu firiem
- práca s informačným systémom a jeho rozvoj
V spoločnosti je pripravená adaptácia a odovzdanie pracovnej pozície. K dispozícii budete mať skvelý tím kolegov, na ktorých sa môžete kedykoľvek obrátiť.
Benefity
- práca v príjmenom kolektíve
- odborné vzdelávanie a účasť na konferenciách, seminároch, školeniach
- parkovacie miesto v mieste prác
- príspevok na stravu nad rámec zákon
- služobný počítač a komplexné administratívne zázemie
Požadované schopnosti a skúsenosti
• profesionálne skúsenosti v oblasti riadenia financií, účtovníctva a daní
• skúsenosti s riadením bankových operácií, peňažného toku a služieb
• manažérske zručnosti, skúsenosti s riadením tímu a vrcholovým manažmentom
• skúsenosti so samostatným riadením projektov
• skúsenosti v oblasti poradenstva pre eurofondy a investičné fondy
• ovládanie ekonomických techník pre zostavenie plánov a rozpočto
• práca s MS Excel na profesionálnej úrovni
• znalosť prostredia KROS, OMEGA a OLYMP je veľkou výhodou
• profesionálne vystupovanie, výborné komunikačné zručnosti slovom i písmom
• tímový hráč so zameraním na detail, vytrvalý a motivovaný dosahovať stanovené ciele