Vyhľadať
Close this search box.

Finančný manažér M/Ž

Lokalita

Banskobystrický kraj

Nástup

dohodou

Typ

Plný úväzok

Priemerný plat

Od 3 500 EUR/mesiac. Výsledná výška mzdy závisí od skúseností a seniority kandidáta. Zároveň je výsledkom vzájomnej dohody na osobnom pohovore u klienta.

O pracovnej pozícií

Hľadáte výzvu, ktorá posunie vašu kariéru na vyššiu úroveň? Pripojte sa k  dynamickému tímu ako Finančný manažér a staňte sa kľúčovým hráčom v strategickom rozhodovaní spoločnosti.

Našim klientom je spoločnosť, ktorá pôsobí na trhu už takmer 20 rokov a svoje činnosti neustále rozširuje najmä v oblasti podnikového poradenstva, rozvoja a správy nehnuteľností, účtovníctva a daní. Spoločnosť patrí do skupiny viacerých firiem. 

Hľadáme skúseného a dynamického Finančného manažéra, ktorý bude zodpovedný za riadenie všetkých finančných operácií v spoločnosti. Kandidát na tejto pozícii bude mať priamy vplyv na strategické rozhodovanie a dizajn finančných procesov.

Ideálny kandidát je taký, ktorý dokáže premeniť čísla na príležitosti, dokáže vidieť “za roh”  a vytvárať dlhodobé stratégie pre udržateľný rast a úspech spoločnosti.

Ako finančný manažér budete mať priamy vplyv na budúcnosť spoločnosti. Budete zodpovedať za komplexné finančné riadenie, hľadanie inovatívnych riešení na a dosahovanie obchodných cieľov. Vaša práca nebude len o číslach, ale o prinášaní hodnôt, ktoré budú formovať stratégiu a dlhodobý úspech.

Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:

  • vedenie a manažovanie účtovného oddelenia a ekonomickej agendy skupiny firiem
  • kontrola účtovného oddelenia
  • schvaľovanie účtovných výkazov, daňových priznaní, ročných závierok a iné.
  • aktívna spolupráca s externým auditorom a štátnymi inštitúciami
  • manažovanie záväzkov a ich schvaľovanie
  • riadenie cash – flow
  • spracovanie finančných ročných plánov pre skupinu firiem 
  • práca s informačným systémom a jeho rozvoj 

V spoločnosti je pripravená adaptácia a odovzdanie pracovnej pozície. K dispozícii budete mať skvelý tím kolegov, na ktorých sa môžete kedykoľvek obrátiť.

Benefity

  • ​ práca v príjmenom kolektíve
  •  odborné vzdelávanie a účasť na konferenciách, seminároch, školeniach
  •  parkovacie miesto v mieste prác
  •  príspevok na stravu nad rámec zákon
  •  služobný počítač a komplexné administratívne zázemie​

Požadované schopnosti a skúsenosti

• profesionálne skúsenosti v oblasti riadenia financií, účtovníctva a daní 

• skúsenosti s riadením bankových operácií, peňažného toku a služieb 

• manažérske zručnosti, skúsenosti s riadením tímu a vrcholovým manažmentom 

• skúsenosti so samostatným riadením projektov

• skúsenosti v oblasti poradenstva pre eurofondy a investičné fondy

• ovládanie ekonomických techník pre zostavenie plánov a rozpočto

• práca s MS Excel na profesionálnej úrovni

• znalosť prostredia KROS, OMEGA a OLYMP je veľkou výhodou

• profesionálne vystupovanie, výborné komunikačné zručnosti slovom i písmom

• tímový hráč so zameraním na detail, vytrvalý a motivovaný dosahovať stanovené ciele

O firme

Našim klientom je spoločnosť, ktorá pôsobí na trhu v oblasti poradenstva už skoro 20 rokov a neustále rozširuje svoje podnikateľské aktivity.