HR asistent
Lokalita
Nástup
Typ
Priemerný plat
O pracovnej pozícií
Poď pracovať do tímu nášho klienta ako PERSONALIST(K)A / PERSONÁLNY ASISTENT/ASISTENTKA. Čaká ťa tu príjemné rodinné pracovné prostredie, ktoré je na pracovisku skôr raritou ako štandardom, tak neváhaj a zašli nám svoj životopis.
Našim klientom je dynamická spoločnosť, ktorá svojím zákazníkom prináša všetko, čo potrebujú na prebudenie svojej záhrady k životu. Ich sortiment nie je len o praktických potrebách – je to aj o estetike, trendoch a inšpirácii pre vytvorenie dokonalého zeleného útočiska. S ich dlhoročnými skúsenosťami a špičkovým zákazníckym servisom sa stali na Slovensku najlepší vo svojom odbore, lídrom v susednom Česku a expandujú ďalej do zahraničia.
Na tejto pozícii si vieme predstaviť kandidáta/kandidátku s prirodzeným citom pre detail, organizáciu a poriadok. Dôležitá je schopnosť pracovať samostatne a systematickosť pri práci. Skúsenosť na podobnej pozícii je veľkou výhodou.
Hľadáme niekoho, kto si poradí s administratívou, plánovaním a štatistikami. Vašou úlohou bude najmä:
- evidencia zamestnancov, dochádzky,
- príprava a komunikácia ohľadom pracovných zmlúv,
- príprava štatistík a výkazov dochádzky,
- spracovanie výkonnostných štatistík zamestnancov,
- komunikácia s mzdovým a účtovným oddelením,
- príprava krátkodobého a dlhodobého plánu pracovných zmien,
- archivácia dokumentov.
Počas adaptačného procesu bude úspešnému kandidátovi poskytnuté komplexné zaškolenie prispôsobené jeho skúsenostiam a schopnostiam.
Benefity
- práca v stabilnej spoločnosti,
- otvorený a ľudský prístup majiteľov,
- priateľská a rodinná atmosféra,
- finančná odmena na konci roka,
- telefón, notebook,
- ostatné benefity budú vybraným kandidátom komunikované na osobnom pohovore.
Požadované schopnosti a skúsenosti
- skúsenosť na obdobnej pozícii,
- hospodárska korešpondencia – pokročilá úroveň,
- výborný time-management,
- lojálnosť, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť.