Vyhľadať
Close this search box.

Ako 1 firma dokáže pomôcť planéte

Aj v našej firme si uvedomujeme ekologický aspekt podnikania. Aktívne sa zapájame do ochrany životného prostredia.

U nás v Trigone je ekológia jedným zo zásadných princípov nášho fungovania. Je podstatnou súčasťou našich každodenných aktivít. Snažíme sa byť ohľaduplní k životnému prostrediu a pomáhať ľudom. Vždy a všade, kde je to možné. Nevyžaduje si to žiadne špeciálne prípravy ani náročné postupy. Stačí si len uvedomovať svoje fungovanie v širších súvislostiach, vnímať dopad svojich skutkov na svoje okolie a v dôsledku toho vedome zmeniť prístup. K práci, aj k životu.

Spôsobov, ako byť viac ekologickí, je neúrekom. A nikdy nie je neskoro začať.

My v Trigone už takmer dva roky minimalizujeme spotrebu papiera a vystavujeme len elektronické faktúry.

Sú plnohodnotným účtovným dokladom, ak sú zabezpečené elektronickým podpisom. Podobne to funguje aj v prípade elektronických zmlúv, na ktoré aktuálne prechádzame. A pracujeme aj na elektronizácii našich vizitiek. Odpad separujeme už roky úplne samozrejme a automaticky. Čiastočný home-office bol pre nás prirodzený aj pred pandémiou, čím sme dlhodobo prispievali k znižovaniu prevádzkových nákladov našej firmy a omnoho menej zaťažovali životné prostredie.

Na čo sme však obzvlášť hrdí je fakt, že v Trigone už niekoľko rokov používame repasovanú IT techniku. Pracujeme s počítačmi a notebookmi, ktoré niekto vyradil, alebo ich prestal používať. A to aj napriek tomu, že sú stále funkčné. Spolupracujeme so spoločnosťou Zebra Computers, ktorá sa repasovaniu IT zariadení venuje. Kupujeme od nich renovované a opravené počítače, a buď ich sami používame, alebo ich darujeme. A tým šetríme prírodu aj svoje financie.

S pozíciou účtovníčky máme bohaté skúsenosti. Vieme kedy a kde hľadať. Aj to koho a ako osloviť. V tomto prípade sme zvolili oslovenie formou kvalitne pripraveného inzerátu a naviac priame oslovenia potenciálnych kandidátov.  Pracovali sme s počtom 23 kandidátov, z toho 18 bolo oslovených za účelom dohodnutia pracovného pohovoru s jedným z našich konzultantov. Klientovi sme predstavili 3 kandidátky, ktoré podľa nášho názoru najviac zodpovedali požiadavkám pracovnej pozície aj samotného klienta. Zo spomínaných 3 kandidátok na pracovnú pozíciu účtovníčka si hneď po prvých kolách pohovorov konateľ spoločnosti vybral novú zamestnankyňu. Pozícia účtovníčky bola úspešne obsadená s termínom nástupu našej kandidátky k 3.6.2019.

V dôsledku tejto spolupráce a v snahe neustále pomáhať, sme sa aj v kontexte súčasných udalostí rozhodli, že okrem poskytovania pomoci prichádzajúcim ukrajinským rodinám určite neprestaneme pomáhať aj tým našim. A tak sa v nás zrodila spoločná myšlienka vytvoriť výzvu pre firmy, jednotlivcov a našich obchodných partnerov, aby nám priniesli svoje nepoužívané, ale funkčné notebooky a počítače. Bezplatne ich v Zebre repasujeme a darujeme až 70-tim znevýhodneným rodinám. Mnohé si žiaľ častokrát nemôžu dovoliť zaobstarať pre svoje deti ani bežné školské pomôcky. Výzva je zverejnená na stránke https://www.zebracomp.sk/ aj s podrobnými informáciami, ako postupovať. Budeme veľmi radi, ak sa do nej zapojíte a spolu s nami pomôžete tým, ktorí to naozaj potrebujú.

A len tak mimochodom, dámy v našej spoločnosti bez problémov nakupujú oblečenie v „sekáčoch“. Pretože nosiť nosené je nielen ohľaduplné k životnému prostrediu, ale aj veľmi úsporné, praktické a originálne. Na rozdiel od iných obchodov tam totiž nikdy nenájdete dva rovnaké kúsky 🙂.

Najčítanejšie

IT kandidáti - 08/2024

IT kandidáti - 08/2024

Vážení klienti, Horúce mesiace sa nesú v znamení spomalenia celého pracovného trhu. Nám sa napriek tomu podarilo získať aj týchto…
TOP 5 kandidátov - 08/2024

TOP 5 kandidátov - 08/2024

Vážení klienti, V posledných mesiacoch sa na nás stále viac klientov obracia s požiadavkou na realizáciu prieskumu platov. Je to často z dôvodu…
Budúcnosť HR? Externý HR manažér možno aj pod taktovkou TRIGON Consulting s.r.o.

Budúcnosť HR? Externý HR manažér možno aj pod taktovkou TRIGON...

Malé a stredné firmy často potrebujú riešiť výzvy ako: nedostatok odborných znalostí a skúseností v oblasti riadenia ľudských zdrojov z dôvodu…

V akej oblasti vám môžeme pomôcť?

Potrebujem:

Vaša správa bola úspešne odoslaná ‍

Ozveme sa Vám najneskôr do 24 hodín (štandardne do 4 hodín)

Ak sa potrebujete spojiť ihneď, prosím volajte:

Miroslav Lichý
Managing Partner

Vaša správa bola úspešne odoslaná

Ozveme sa Vám najskôr, ako to bude možné.